Pavla Gaudynová

Předsevzetí

9. 03. 2017 2:07:49
Jaro už se blíží a s ním i nové odhodlání, snad i síla (ale ta se mě konkrétně moc netýká). A protože je jaro takový dobrý styčný bod, stejně jako třeba Nový rok, dala jsem si pár předsevzetí.

Zjistila jsem totiž, že se ze mě v poslední době stala obtloustlá, rozkydlá, zlá, nervní a unavená čarodějnice, která má možná doma navařeno a relativně uklizeno, ale sekýruje muže a komanduje děti a je to s ní vlastně k nevydržení.

Takže, tady jsou ta má předsevzetí, která všechno změní:
1) zvolnit, relaxovat, odpočívat, víc spát - práce neuteče!
2) užívat si blízkých - dětí, manžela, širší rodiny i kamarádů
3) nestavět se do role oběti a ukřivděné
4) dělat to, co mě baví, naplňuje, popřípadě to, co mi přilepší
5) žít zdravěji, jíst zdravěji, získat a udržet si nižší váhu


...a tak jsme ještě s kamarádkou Léňou daly do kupy blog. Píšeme každá zvlášť, ale zastřešujeme naše psaná zamyšlení vždy stejným nadpisem. Ona z pohledu single třicátnice, já z pohledu skoro třicátnice s manželem a třemi dětmi. No a vzhledem k tomu, že je nám plus mínus třicet, chceme už konečně vytvářet nějaké ty hodnoty, že? Už je na čase!
Navíc psaní mě naplňuje, zrelaxuje, zprostředkuje rodině i blízkým to, co právě dělám. Tím pádem hned sfoukneme bod číslo 1, 2, 4. Bod číslo 5 se už nějak poddá.


No, ale konec řečnění, práce mi tu stojí, nevím, co udělat dřív, zase si dnes ani trochu neodpočinu, do prkýnka, že já se na to nevykašlu, psát ještě nějakej pitomej blog, jako bych toho měla málo! To jsem si na sebe zase upletla bič. Na manžela a děti už nezbude čas vůbec. Do háje, proč zrovna já toho mám sakra tolik?!! Jdu sežrat bábovku...

Autor: Pavla Gaudynová | karma: 8.26 | přečteno: 221 ×
Poslední články autora